čtvrtek 16. července 2015

Nejen o vosách






 Čmeláčí sosáček







V plechovém "antoníčku" se usídlily vosy. 

U kulatého otvoru v plechu stále vartuje jedna vosa a zvědavě po mě pokukuje.

Jen doufám, že zezadu ze zálohy nepřiletí žihadlo:)

 


 Občas obezřetně vypustí někoho ven...



 Když už ji to nebavilo, vybalila odněkud svačinu...



 A posvačila hlavou dolů.













 Kdo se to topí v bazénku? Záchranná mise byla úspěšná:)



 

 A jedna, co se promenádovala po jiřině.












 

Z jakého časoprostoru přiletěl tento podivín?











3 komentáře:

  1. Týýý jo ... parádní úlovky .... já snad té zrcadlovce neodolám.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuji:). Protože máš makro ráda stejně jako já, tak to určitě zkus. Raději si ji ale někde nejdřív vyzkoušej, na makro je lepší nějaký makro objektiv. Mívají velmi malou hloubku ostrosti a já se s tím pořád peru. Obyčejný setový objektiv nefotí tak hezky - hlavně tam nedostaneš to světlo, které udělá fotku. Ty máš nějaký foťák s ultrazoomem, tak aby ti nechyběla ta pohotovost fotit vše.

      Vymazat
  2. Petruš vím, že mají zrcadlovky horší hloubku ostrosti, ale myslela jsem, že makro objektivy mají tak 1,4 :-))) Jedině kvůli makru o ní přemýšlím, takže jedině s makroobjektivem:-)
    Jinak jsem naprosto spokojená s mým profi kompaktem, má světelnost 1,8 a makro od 1cm, ale přece jen s tou zrcadlovkou by ty záběry byly asi detailnější a takoví mrňousové, jako mravenci, by se určitě fotili líp:-))) Je to dilema, jestli kupovat zrcadlovku jen kvůli tomu, abych během léta vyfotila pár brouků:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu.