čtvrtek 20. června 2013

Z makro světa


No jo, zase žoužel. Ale nejen:)

 

Tenhle svět mě moc baví. Ještě bych potřebovala nějakého sponzora na makroobjektiv, tím mým seťákem to není pravé ořechové.

 

Včera jsem všude viděla tyhle princezny...



s červeným zadečkem pod vlečkou...




 se sosákem jako zobák

 




Další návštěvníci miříkovitých









Když dva se rádi mají






Ze školy si pamatuju - čím delší tykadla - tím horší zrak.

Tak tohle je takovej krtek mezi hmyzem.  (nějaký druh nočního hmyzu - nebo že by se mu spustila samička s jiným?)

Umíte si představit mít to na hlavě?




Ty výrůstky mě děsí. Asi je to nějaká virová choroba listu? Nevíte někdo? 

Když ale na tu fotku koukám déle, vlastně se mi líbí (myslím světlo, stíny, barvy).




 

 

 

Tohle je květ bezu se zatím jediným otevřeným poupětem. Je to trochu jako nějaké atomy.

 



Takhle po ztmavení se mi ta fotka líbí víc. Klidně by to mohl být motiv pro Ikea povlečení:)

 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši návštěvu.