pátek 10. května 2013

Rabštejn nad Střelou

 

Z obce Močidlec jsem si  ještě zajela dalších pár kilometrů - do Rabštejna nad Střelou.

Jela jsem jen na otočku, ne fotit, tak nevím, jestli ta fota stojí za propocené triko, neměla jsem čas o fotce přemýšlet, tak jsou to jen takové "povinné" obrázky, - jakože jsem tu byla.

Lákal mě i židovský hřbitov, kamenný most přes řeku Střelu, pastouška a usedlosti,  ale to třeba někdy příště.

(P.S. V tomto kraji se natáčel film režiséra Tomáše Vorla Cesta z města - místní kraj je tu moc hezky zachycený).

 



Zámek je soukromým majetkem a je nepřístupný.






Kostel panny Marie Sedmibolestné

 




Vedle něj je hřiště (jen nevím, kdo běhá dolů pro míče) 

 





 Průchod mě zaujal, ale spěchala jsem. Cvak, cvak, cvak.








Zřícenina gotického hradu Rabenstein ze 14.století













 

V současné době má toto dříve hrdé, královské město asi 25 stálých obyvatel.

Určitě je to místo, kde se dá popřemýšlet o věcech minulých i budoucích.

 

 

 

 

3 komentáře:

  1. Fotky jsou hezke ,pekna krajina okolo.

    OdpovědětVymazat
  2. Na povinné obrázky dost dobré! Miluju tahle místa ... Zítra taky vyrážím fotit, už mám absťák po cvakání :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odkaz minulosti, krajina přítomnosti, čarovně mystické místo, kde duše se rozplyne v nenávratno...tam dole u Střely...děkuji za návrat přírodních krás....snad se tam opět někdy podívám....

    S pozdravením....pherenis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu.