středa 24. dubna 2013

Zámek Chyše


Dejte mi foťák a já budu hodná. Naprosto jsem tomu propadla.

Nejlepší věci jsou zadarmo. Ale já snad měla dneska předplaceno. 

Počasí, a hlavně samotu, kterou jsem si při dnešním focení vychutnala. 

Kromě krásné britské modré kočky, která mě přiběhla přivítat, jsem v celém areálu zámeckého přírodního parku nepotkala živáčka.

 

(možná to byl kocour v botách, který to nachystal pro svoji paní?)

 
































































 Jak to vidí Karel Čapek? 

(Byl u hrabat Lažanských nějaký čas vychovatelem)

















































3 komentáře:

  1. Tak jsem taky přišla na virtuální návštěvu:-))...a vykoukl tu na mě krásný blog plný úžasných fotek. Hezké jaro přeji Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za návštěvu na mém blogu.
    Krásné fotky. Zámek i zahrada stojí za to. Výborná atmosféra a dobré oko.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to je ale krása :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu.