pondělí 29. dubna 2013

Jednou v podvečer



V trávě bylo už zavřeno...

 







...ale protože chodím potichu...




... zaslechla jsem divný hovor...

 

 

 

"Josko!"







"Blaženko?"









 "Holka, zůstaň, kde jsi, jdu k tobě!"








 "Už tě vidím!"







"Nelez za mnou, zase ses plazil za nějakou ženskou!"






 "Vždycky, Blaženko, na něco zapomeneš...






 ...jsme hermafroditi!"







7 komentářů:

  1. Povedená série... a vtipná. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na prvni fotce se mi libi ten contrast mezi ruzovou a zelenou a sneci namluvy me rozesnaly,moc hezky komentovane.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný milý fotoseriál "Co se děje v trávě". :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle nemá chybu!
    Na začátku jsem si říkala, budu obdivovat nové fotky, ale tahle série se mi moc líbila. Dobře nafoceno a perfektní dialog. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektní šnečí fotokomiks! :D A nádherná zelená barva trávy, tu já snad nikdy nenamíchám :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu.